Dilara_erc1 iki gebeligimde geçirdim oğlum da hafif preaklempsiydi 38 de doğum yaotim kızım da orta preaklempsiydi 30 da bibyattik hastaneye 37 ye kadar sıktık dişimizi şimdi 3. Gebeligim başladı yine tansiyon sorunlarım bende yüksek tansiyon ve protein kaçağı vardı kızımda 20 ye 10 a kadar çıktı tansiyonum günde 7 tane tansiyon ilacı alıyordum şimdi de başladım sabah akşam ilaca 8. Haftamdayim