Ben morbid obezdim kortizonlar hormon ilaçları regl düzensizlikleri birazda düzensiz beslenme yüzünden .. 85 kilo verdim 50 kiloya indim ..
İki yıl boyunca ekmek ve un giren hiç birşey yemedim bir kaşık un konulan çorba dahi yemedim öyle diyim ..
hııı tok olmak mı asla açlıktan aylarca bayıldım şekerim tansiyonum sürekli düştüğü için.. hastane yolların da çok bayıldım 🤣 hatta odadan diğer odaya gidene kadar bile bayıldığım günler oldu 🙂 troid hastasıyım artı karaciğer hastasıyım bunlara rağmen fitness + plates de yaptım iki yıl bu yüzden 15 gün hastanede yattım serumlar vitaminler ilerleyen hastalıklarımı gerilettiler sonra azcikta olsa günde sadece 1 dilim ekmek yedim vücudun her besine ihtiyacı var hanımlar .. sizler benim gibi yapmayın herşeyden azar yiyin için 🙂