Ceyda41 kendini sıcak tutman lazım. Babanne yelekleri patikleri bugünler için. Seni ve bebeğini üzecek şeyleri kendine dert etmemeyi dene önemli olan bebeğin çünkü. Benimde 2 hafta önce benzer bir lekelenmem oldu doktora gittim tabi her doktorun tedavi şekli farklı bana iğne vermişti ben zaten progestan kullanıyordum iğneyi de sık yaptırdım çok şükür kesilmişti leke doktor bakınca normal oldugunu kese dışında alandan lekelenme tarafında şeyler gelebileceğini söylemişti ama tabi kendi doktoruna görünüp tedavi olman daha mantıklı