Lilysa pembebiranneadayi su veya nişan her hamilede gelmiyor. Benim de gelmemişti suyumu dogumda patlattılar. Sancilariniz 5 dk da bire inerse hastaneye gidin bence. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Benim gaz sancisindan çok regl sancisinin daha şiddetli haliydi. Gaz sancisi gibi olduğu zamanları hep yalancı sancılar çıkmıştı.
pembebiranneadayi Lilysa bele yayılan kasık ağrısı tarzı ağrılarım var yalancılar gibi değil 🥺 5 dk düşünce gideceğim nişanım geldi kahverengi
Lilysa pembebiranneadayi bele yayılan kasık ağrısı ise yüksek ihtimal dogum sancisi bir de nişanınız da gelmiş. Allah bir avazda dogurmayi nasip etsin inşallah 🥰
pembebiranneadayi mevraca tabikide ederim Rabbim sağlıkla bir avazda kucağınıza almayı nasip etsin inşallah❤️❤️❤️❤️
Meryemaydin pembebiranneadayi Bence siz gidin bi doktora çünkü benim hiç nişanım ve suyum gelmeden 3 cm acıklığım olmuş ve doğum başlamıştı.
pembebiranneadayi Meryemaydin 8 dakikaya düştü sancılarım bebek hareketleri iyi diye bekliyorum 5-6 ya düştüğü an gideceğim 🙏🏼 büyük ihtimalle sabaha giderim
DCAN pembebiranneadayi ayy doğum olmuştur sanırım sağlıkla büyüsün inşallah bebeğiniz durumunuz nasıl 🤲🥰
pembebiranneadayi KARdelen88 evet benim suyum gelmedi doğumda patlattılar ama sancımın çoğunu evde çektim. gece 4 4 buçuk gibi yatışım yapıldı sabah 8 de dogdu bebegim🥲
pembebiranneadayi Merhaba canlarım evet doğum yaptım sabah saat 08:00 de bebeğim kucağımdaydı.. Pozitif hikayem var müsait olunca yazacağım.. Allah hepinize bir avazda doğumu nasip etsin inşallah🥰🥰❤️❤️❤️