Mrb kızlar en son 30 Ekim’de regl oldum adet Aralık 1 ve 2’sinde toplam 3 test yaptım çift cıktı tekrar 2 gün sonra kan verdim acilde sonucum negatif çıktı suan 12 günüm geçiyo dün tekrar çubuk test yaptım yine çift çıktı koku hassasiyetin mide bulantım ve rahim ağrılarım var şuan sizce burdaki sorun nedir aranızda böyle olan varmı acaba