Selam hanımlar sorum hem normal doğum yapanlara hem sezeryan yapanlara ilk dogumum normaldi tabi adı normaldi çok ama çok zor Bi dogum oldu bu doğumumdan kaynaklı asla geçmek bilmeyen bir bel ağrım ama çok şiddetli bazen yurumeme bile engel oluyor sakat gibi oluyorum şimdi 2. Çocuğuma hamileyim bu defa normal doğum mu yapsam sezeryan dogum mu yapsam bilmiyorum normal yapıp belimi daha kötü eder mym zorlanmadan dolayı die korkuyorum ama diğer yandan da sezeryan doğumda bele yapılan iğneden dolayı da ağrılar oluyor bana Bi akıl verin sizce hangisi doğru Bi seçim olur benim için tabi doktorumla da gorusucem ama sizden de fikir almak istedim yaşayanlar vardır belki.