lylplt iki gündür düzenli sancım var nstde de çıkıyor ama artmıyor durdurmayacak doğum başlatacak bi sancı olmuyor aynı durumu yaşayan var mı? artsa doğuruyorum diyeceğim azalsa yalancı diyeceğim ama hiç bişey yok