2prensesannesiiii düzenli vermeye başladım sık sık veriyordum veya her istediğin de önce kendime göre vakit ayarladım günde 4 defa sabah kalkınca öğlen yatışta akşam üzeri ve yatış öncesi, gece de iki defaydi
Once geceleri bıraktım bire indirdim sonra hiç e sonra gündüzleri azalttım öğlen uykusu ve akşam uykusuna geçişte verdim, sonra gündüz uykusunu bıraktım ve en son gece yatmadan önce.. Teker teker indirdim birer hafta arayla sanırım, yok ettiğim bir vakti bir daha kesinlikle vermedim çok mizmizlansada kucaklayarak pispislayarak oyaladım, 12 yaşını doldurunca sabah kalkışlar da emzirmeyi bıraktım yerine süt verdim
Uykuya geçişte emzik kullanıyordu zaten emerek uyumuyordu o yüzden çok zor olmadı çok şükür
Allah kolaylık versin
İsterseniz ve takatiniz olursa doktor takibi ile daha uzun süre emzirebilirsiniz ben daha fazlasını göze alamadım ama takatim olsaydı uzun süre devam ederdim hatta doğumdan sonra da, oğlum 10 aylıkken hamile kaldım.