Mervekaynak Prilam Dr kullanan hanımlar akşam yatarken 2 adet iç dedi doktor böyle kullandınız mı? Ertesi güne faydası oldu mu
Kuzeyozum Mervekaynak 4 ay bu şekilde kullanarak hiç kusmadan geçirdim inşallah sizde de rahat geçer🥰
Asilmom50 Mervekaynak bende o şekilde kullanıyorum faydası oluyor evet ama saat 16.00 dan sonra etkisi geçmeye başlıyor tekrar bulantılar başlıyor
Mervekaynak Mia0121 harika ya ben çalışıyorum akşam yatarken alacağım umarım çok kötü yan etkileri olmaz
Mervekaynak Kuzeyozum ♥️♥️ umarım çok teşekkür ederim İnsanın aklında bir gece önce içiyorsun etkisi nasıl olacak diye geçiriyor
Mia0121 Mervekaynak yok canım ben uyumadan 1 saat önce falan alıyodum uykumada iyi gelmişte rahat uyurdum
jamili Mervekaynak en belirgin yan etkisi ağız kuruluğu. Oda bol su ile geçiyor. Zaten su içmekte şart malum 🥰
Kuzeyozum Mervekaynak asıl unutup sabah içtiğimde hiç bir etki etmiyordu gece 2 tane almak çok önemli unutmayın 🥰 ilaç 12 saat sonra etki ediyormuş
MerVedatt Ben 19 20 haftalık olana kadar içtim aynı iki tane olarak faydalıydı eğer bulantın çoksa aksatma bırakmaya da çalışma ben denedim tv de olan WC koşma sahnelerini yaşadım içmediğimde son olarak bire düşürdüm bir ay öyle içtim şimdi 24. Haftadayım bir aydır bırakabildim sonunda
nazlibuse92 Mervekaynak bende aynı sekilde kullandım cünkü ggün icinde uyku yapabiliyor. 2 normal etkisini görürsün gexe sakin yatarsın beşki sabah ilk kalktığında kusarsın safra oluyor oda. Ben cok kustum ama etkisini gördüm korkma icebilirsin hic bir sakıncası yok canım.
CAA Mervekaynak Ben gün içerisinde işim yoksa hep böyle yatarken 2 adet içerek kullandım. Yine bulantım oluyordu tetikleyici bir şey olduğunda ama fazlasını içmek istemedim. Eğer dışarıda hastanede dinlenemeyeceğim bir işim varsa sabah kahvaltı yapıp 1 adet daha içtim ama gündüz içilenler uyku yapıyor. Kendimi bir an önce yatağa atmaya çalışıyordum. 17. hafta gibi de tamamen bıraktım. Şimdiki aklım olsa ara ara içmemeyi denerdim diyorum.
GzmOzr99 Ben ilk gün 2 tane kullanmıştım ama ertesi günü çok uyku yaptığını fark ettim zorlandım baya. Bu yüzden 2. günümde 1 tane aldım, bu şekilde daha rahat ettim. 39. haftamdayım hala da kullanıyorum bıraktığım zaman çok bulantım oluyo maalesef 😊
TgbHmz GzmOzr99 Bebek doğdugu an anında gıdıyor bulantı en son doğumda bulandı benim hatta içimden yeter artık demiştim çünkü hamileliğim aşırı bulantılı geçti az kaldı bitecek inşallah bulantılar😊
cnsuozz Ben sabah iki akşam iki içiyordum mide bulantım aşırı şekildeydi çünkü benim biraz da olsa bazı günler rahatlatıyordu ama bu kişiden kişiye değişiyor kimisi günde bir tane içse bile faydasını gördü
aminehumamoms Mervekaynak ben 7haftamdan beri öyle kullanıyorum şuan 37haftalıgım hala öyle kullanıyorum asıl sabah içsem hiç fayda etmiyor
Bhr65700 Haftayım hala kullanıyorum, çok ilginç bir etkisi var bende, ne zaman içmesem burnum akşama kadar akıyor ve hapşırık krizi geçiriyorum, arada öğürme de geliyo, içtğim zaman çok rahatım. 2 doktorada sordum alerjik rinite bir etkisi yok bunun diyorlar eczacıyada sordum şaşırdı. 😂 böyle bir durum başına gelen var mı?
Smyye0303 Mervekaynak ben bitane atarak başladım oda fayda etti iki tane ise yaramazsa öyle atarım dedim gerek kalmadı şükür 😅