Merhaba aranıza yeni katıldım bir sorun olacaktı daha öncesinde bir kimysal gebelik geçirdim sonucum 19.98 çıkmıştı adetim de 2-3 gün gecikti ve zamanla düştü değer normalde pazar günü adet günüm dün kan verdim 102.38 çıktı bugün verdim 172.34 çıktı sizce normal sağlıklı bir gebelik mi bir problem olur mu