1sadeturkahvesii ben de ilk önce sadece kaşıntıyla başladı tabi çok tatlı bir kaşıntı olduğu için kaşımaktan kendimi alamıyordum taharet alırken. Ben de sirkeli suyu duymuştum iyi gelir kaşıntıyı alır diye her duşta yapıyordum. Daha sonra yanmaya ve kaşıntı artmaya başladı. Kaşıdıkça pamukçuk tarzında şeyler gelmeye başladı elime. Daha sonra ise pembe kan geldi ve yara oldu. Bence sirkeden sonra daha da arttı benim kaşıntım. Sonrasında doktoruma dip kaşıntım olduğunu, travazol krem sürdüğümü söyledim. Travazol yeterli gelmez diyip gyno ile başlayan fitil verdi. Fitili attığımın sabahında hiç bir kaşıntım kalmadı çok şükür. 25+1 günlük hamileyim