23 haftalığız iki üç gündür beyaz akıntım oluyor ve bazen çok hafif yanma onun dışında bi şikayetim yok genital bölgeme bakınca iç tarafınında beyaz akıntılı olduğunu gördüm.gebelikten önce de böyle oluyordu ara sıra o zaman mixovül fitil yazmıştı doktor. Aile hekimine danıştım kaşıntı ve aşırı yanma olursa öyle fitile başlayalım mecbur kalmadıkça önermiyorum dedi gebelikten dolayı. İlerler mi acaba diye tereddütte kaldım burada sirkeli su ile yıkamayı çok öneren olmuş az önce beyaz sirkeli su ile yıkadım ama bi yanma vs yaşamadım sizce ne yapmalıyım geçer mi acaba kendiliğinden