Selam arkadaşlar, 40. Haftada su gelmesi ile doğumum başladı sabah saatlerinde. Toplamda 9 saat sancı çektim ve 10 cm açıklığa ulaştım doğum 30 dk sürdü. En zoru ne derseniz tabikide sancı… Adet ağrısının baya bi şiddetlisi. O çekilen sancı sonrası doğurmak kişiden kişiye göre değişir mi bilmiyorum ama bence değişmez doğurmak kolay sancı çekmek zor. Ama allah sabrını gücünü veriyor. Bu arada ben kısa boyluyum 1.50 cm. Kesisiz doğurdum ufak yırtığım oldu sadece dört dikişlik kesiden daha ağrısız ve kolay iyileşen bişey. Çok detay aklıma gelmedi yazmak sormak istediniz varsa cevaplarım..