Cikcik00 Ben 23 oluyorum ocakta bebik doğarsa 23ken doğmuş olucak erken mi küçük müyüm daha diye düşünüyorum bazen
Belginylmz Cikcik00 28 de ewlendim 28 yaşında anne oldum şuan 29 yasinadyim 10 gün sonra doğum olucak inşallah ilk gebeligim 😌
1palyaco Cikcik00 kendini hazır hissediyorsan yaşın önemi yok genç anne olmak güzel birşey bence 🌸 bende 26yaşındayım inşallah bebeğim sağlıklı bir şekilde seneye yazın doğarsa 27yaşında olmuş oluyorum .
Arife5757 _almirasmom 23 yaşımda evlendim 24 de anne oldum 25 yaşındayım ikinci çocuğuma doğum yapacağım doğuma son 12 gün
Birannis İlk kızım doğduğunda 21 yaşındaydım şuan 25 yaşındayım kızım geçen hafta 4 yaşına girdi tahmini 3 hafta içinde de ikinci kızım geliyor 😊 zaten o yola girip yapmışsınız çocuğu hazır hessetmeseniz olmazdı herhalde genç anne olmak bence güzel
Ysmnpmk Cikcik00 hamile değilim tedavi görüyoruz ama hamile kalsam bile 24 yaşımda doğum yaparım mayıs dogumluyum☺️ tabiki allahın takdiri 4 senedir evliyim bikac sıkıntımız var tedavi görüyoruz tüp bebeğim tutmadı 2.ye baslicaz inşallah
gamzosgamzos Ysmnpmk ayy yorumunuzu görünce yazmak istedim Rabb’im gönlünüze göre verir inşaAllah tedaviniz olumlu sonuçlanır bebiş haberi alırsınız 🤲🌸
gamzosgamzos Cikcik00 ilk bebeğimi 21 yaşımda ikinci bebeğimi 23 yaşımda kucağıma aldım şuan 25 yasındayım büyük kızım 19 unda 4 yasında olacak küçük kızım 20 aylık 😊
NovaVina_ Cikcik00 bence küçüksün ama bu saatten sonra sana bunu düsündürmek bir sey kazandırmaz. Saglıkla al kucağına.
Sdtnrsvn 29 yaşında hamile kaldım, 30 yaşında anne olacağım, ben hep geç anne olmak istedim, çocuğumu bilerek farkında olarak büyütmek istedim ama şuan hamileliğim ağır geçiyor. Nasip böyleymiş tâbi.
BirazbundanBirazondan1 Sdtnrsvn 40 yaşında hamile kslan ben 41 de doğurdun. Sizinki geçse benim ki ne demeli🙄🤣
Cikcik00 Aysegul166 benim aklımda evlenirken yoktu aslında 25 26 dan sonra diye düşündüm ama erken evlenip yıllar geçmeye başlayınca öyle olmadı