Buse4545 33+1 haftalık hamileyim bebeğim erkek kilosu 1.900 gram olduğunu söyledi doktor sizce iyimi kilosu yorum alabilir miyim
Gulcankrty_20 Bir bebeğin ne kadar kilo ile dogucagi anne rahmine düştüğünde belli olurmuş bir çok doktorun söyledi bu kaç kilo doğacağı cinsiyeti hepsi zaten belli o yüzden çok bu konuda dusunmeyin yine yemenize beslenmenize özen gosterin ama kafanıza takmayın 😊