gencbiranne1 ozgekse evet herkes öyle söylüyor ilk hareketlermiş benim kadın doğum bölümünde hemşire arkadaşım var ona da sordum tam olarak ilk hareketler böyle olur artık daha da sıklaşmaya başlar dedi 🥰
Sematurann gencbiranne1 bende 18.haftadayım ama bebek 1 hafta önden gidiyor. Bende hissediyorum bazen ama ilk olduğu için emin olamıyorum. Kimisi 20.haftadan sonra hissettik diyor ama her gebelik farklı oluyor tabi kii
gencbiranne1 Sematurann evet öyle benim arkadaşım ilk gebeliğinde 16. Haftada hissettiğini söylüyor bi başkası 20. Haftada hissetmediğini söylüyor kişiden kişiye değişiyor mu bebekle mi alakalı bilemiyorum bende
busra5534 Bende 16.haftada başladım hissetmeye ilk gebelik iki gün hissediyorsam bir iki gün hissetmiyorum normal mi ? Bugün 17 haftalık olduk