Elsa Hamileliğimin 9. haftasındayım çok fena kabızım bu normal mi nasıl geçer ilk defa başıma böyle bişey geliyor🤦♀️
Gamzecanpolat Elsa Akşamdan 1 bardak suya kuru kayısı koyun sabah aç karnına yiyin ara öğünde günlük sade kefir için işe yarıyor gerçekten de
kvnc3434 Elsa bir bardak ayrana bir kaşık zeytinyağı koyduk içtim çok faydasını gördüm aynı sıkıntı bendede vardı
Fatmaaaafab Bende 17 haftadayım başından beri vardı. Takipli dr Probiyotik(enterogermina günde on damla) + çia tohumu+keten tohumu+yulaf bir iki kaşık da yoğurt önerdi günlük çıkman gerekiyor vs dedi 2-3 gün kullandım aşırı rahatlattı beni rahat oluyor şuan
DeryaE Yonca_26 sabahları aç karnına 1 veya 2 YK zeytinyağı için, elma yemek de bağırsakları çalıştırır
Elsa Ya denedim hepsini üç gündür hiç bir şekilde büyük tuvalete çıkamıyorum karnım davul gibi şişti artık düzenli yapmak gerekiyor bunları galiba 😒🙄🙄
DeryaE Elsa doktorunuzla görüşün ilaçla rahatladıktan sonra bu doğal yollar ile devam edin bence. 3 gün hayli uzun ve eminim ki zorlu süre. Ben bir gün çıkamayınca karnım aşırı geriliyor ve bebeğim etkileniyor hiç hareket etmiyor. Ne zaman tuvalete çıkarsam o da rahatlıyor ve yerinde durmuyor