Herkeze merhaba annişler🤗19 hafta olacaz iki gün sonra kızçem ile ve kız isimleri konusunda çok deneyimsizim bi oğluşum var Allah izin verirse bir de kızım olacak bana aklımızda bulunan isimleri yazarmısınız belki sizden gelen bi isme karar veririz 🥰şimdiden herkese teşekkür ederim 😘😘