@“Seymacinar0”#p30578210valla hıc bakmadım cnm koduna falan benımkı ıste ılk hamıle olsgumu ogrendıgımde hemen yenıledı ozelden dktor baya bir kutu aldım daha yenı bıttı, devlettekı kontroldekı dktrum gunde 1 defa vurul dedı ozeldekı 16 saatte 1 dedı ona göre yazmıştı ilkini geri o receteyı iptal ettik, işyer hekımınden yazdırdım ben recetemı ona göre aldım 30 kutu yazdı normalde 18 kutu devlet yarı yarıya karşılıyordu okadar aldım . Bıttıkce alıyorum skıntı olmadı coksukur sende bı soyle bakalım hekımıne duzenlerler belkı