Sorum yukarıda arkadaşlar 15 haftalık hamileyim sabah akşam 100 mg fitil olarak kullanıyorum 13 haftadan beri vajina ağrım var içten arada ağrıyor bıçak saplanır gibi.dün kontrolüm vardı doktora sormayı unuttum bilgisi olan var mı? Ağrılar normal mi bu haftalarda..