Ankara-58 bende hem kendi ailemden hemde eşimin ailesinden 8saatlik uzaktayım . Şuan gebeyim inşallah sağlıkla kucağıma alırım . Ben doğum yaptıktan sonra kendi evime gelmek istiyorum eşim yanımda olsun istiyorum kendi evimizde olalım . Oyüzden annem ve kayınvalidem dönüşümlü olarak yanıma gelsin istiyorum , eğer eşinde gelirse sizinle tamam ama onun dışında gelmezse kendi evinizde olmanız daha iyi . Ama tercih meselesi .