Kızlar halkbankta calısıyorum ben.sgk yla baglantımız yok bankanın kendi vakfı var saglık giderlerimiz falan ordan karsılanıyor.dogum iznindeyken maaşlarımız düzenli olarak yatıyor mu bizim bikaç kişi çalısıyor gibi maas alınıyor falan demişti sanki ama dogru mu bilmiyorum