Kızlar merhaba ben 30 kasımda gece çatlatma iğnemi yaptım 2 aralıkta aşılama oldu bugün 8. Gün aşılamada çatlatma iğnemi vuralı 10 gün oldu eşimin ısrarı sonucu kan verdim 3.8 çıktı beta iğnenin etkiside olabilir tabii ki bunu biliyorum da 10. Güne kadar etki devam eder mi sizce beta daha artar mı ?