kaju765 Kızlar belimin tam ortasi cok şiddetli ağrıyor 35 haftalığım bu kadar ağrıya dayanacak takatim bile yok bu haftalarda bel ağrısını şiddetli yasayanlar varmi sütyen takariz ya arka kisimda ki yeri olur tam oralar ağrıyor ya
yagmurrrra kaju765 bu haftalar ihmale gelmez benimde öyleydi doğumum başlamıştı 35de belimi doğrultamıyodum ağrıdan
Aaa122 kaju765 aynı bende öyleyim 36. Haftadayız bel ağrısı bacaklarım ağrıyor ayaklarım şişiyor oturup ağlayacam artık
kaju765 yagmurrrra gerçekten mi ama ben bunları doktoruma söylüyorum normaldir diyor siz 35 demi dogurdunuz
yagmurrrra kaju765 benim 35de belimi doğrultamadım ciddi anlamda doğrultamadım ama iki büklüm kaldım zaten oğlum aşağıdaydı doğum pozisyonunda 2 cm açılma olmuştu 35 de bir hafta öyle gezdim 36da doğurdumm nstde düzensiz sancımda çıkıyordu