Gaye1402_ Kızlar 9. Haftadayım hiç belirtim olmadı kasık ağrısı ve akıntı haricinde dün öğlene öncesine kadar akıntım vardı kasık ağrımda vardı artık hiç bir belirtim yok bunu yaşayan varmı
Aysenurrrrbgccc Gaye1402_ benim de böyle oldu şu an maşallah 19. Haftadayım korkulacak bir şey yok her hamilelik farklı. Mutluyum çünkü istediğimi yedim içtim midem bile bulanmadı.
Mervetunc21 Gaye1402_ benimde öyle 7 hafta ve hiç bir belirti yok Kasık ağrılarım vardı geçti progestan kullandıktan sonra çok şükür bazen diyorum keşke midem bulansa hissedebilsem hamileliği ama yok😂😂
Gaye1402_ Esra_yldz hiç belirtim yok hamile gibi değilim hamile olduğumu anlamak için göğsümü ellemem gerekiyor ağrıyınca anlıyorum 🤣🤣 korkutuyor bu durum beni
Gaye1402_ Aysenurrrrbgccc bendede hiç bulantı olmadı kasık ağrım vardı sadece bi anda kesildi korktum bende 🥹
Mervetunc21 hayalim35 😂😂😅 kız ben diyordum midem bulansa sigarayı bırakırım bir daha da içmem tek umudum oydu oda olmadı 😂😂
Mervetunc21 Gaye1402_ bende öyle valla maşallah 🧿😂 kızlar dua edin yarın doktora gidiyorum umarım bebeği ve kalp atışlarını artık duyabilirim henüz duyamadım ve çok korkuyorum
hayalim35 Gaye1402_ inan bulantıyı dibine kadar yaşadım kendi evimi görmek istemedim hep kokuyordu bana yemek yemedim 1 ayda 2 kilo verdim ona rağmen korkum oluyordu hareket edince insan rahatlıyor😂
Serendipity16 tugbadurmaz34 bende öyleyim 16 haftamdayım kasık ağrım ve bel ağrım oldu sadece benim erkek 😂
Esra_yldz Gaye1402_ Benim de öyle çok şükür mide bulantım da yok bazen hamile olduğumu unutuyorum hatta 😁
esss_92 Gaye1402_ bende öyleyim 9cu haftadayım sadece bel ağrım var ama bulanti kusma vs yok..bazen çok kafama takıyorum doktoruma soracağım bu hafta
Esule Gaye1402_ bence çok şanslısınız 🤭 benim mide bulantım çok fazla olmuştu.. Ama bi tnaıdığım da karnım şişmese hamile olduğumu anlamıycaktım bile o kadar hiç bişey hissetmedim demişti. Süreç herkeste farklı ilerliyor 🤗
-ezgi-- Gaye1402_ ahaha ben de öyle ya korkulacak bi şey yok şükredelim bence istediğimizi yemek içmek müthiş bi şeyy
Nnoktaa Gaye1402_ bir çoğumuz 😄 filmlerde dizilerde görüldüğü gibi her gebe mide bulantısı istifra ya da bayılma yaşamıyor. Sendromsuz gebeliğinizin tadını çıkarın 😄