Bu hamile kadınları niye kimse anlamıyor 🤷♀️ destek olacaklarına köstek oluyorlar diyorum insanlara öptürmem bebeği daha da üst üste öperiz sen karışamazsın işte bir şey olmaz şimdiden başladılar diyorum kimseye öptürmem kendim de kıyıp öpemem hastalık kapsa birisinden siz mi gelip bakacaksınız dedim ya en yakınlarım bile öperiz kucaklarız ısırırız büyütünce öpün sarılın yeni doğan bebeği öpmek nedir aşırı sinir oluyorum insanların anlayışsızlığına sonrada bebeğini kıskanıyor diyorlar kıskanmak değil bu saygı duyacaksınız dedim sonradan öpmedikten sonra niye gelelim oluyor valla isterse kimse gelmesin gelip mikrop kaptırıp yeni doğan sabiye hastalık verecekseniz gelmemeniz daha iyi dedim ay sinir oluyorum kızlar haksızmıyım sizce