Cemrenrdn ilk doğum mu olacak eğer ilk gebelikse kndinzi dinleyin uzandığnzda geçior ise duş aldğnzda rahatlyrsanz sıkıntı yok ama geçmio ve artk süreklilik getryorsa gidin benm 2.gebeliğim 3 gün önce nişanık geldi bugün de kasılmalar fazlalaştı duramyck vaziyette gdecem şu an bi sertleşiyo bi geçio 37+4 düm bu arada