Arkadaşlar o gün bütün gün hastanedeydim serum falan takıldı akşama yine gittim çok şükür yüksek değilmiş ateşim bebeğe bişi olacak derece değilmiş biraz ben evham yaptım galiba ama bi salgın olduğu kesin zor toparladım bir iki gündür teşekkür ederim herkese