Kendimi o kadar yorgun çaresiz ve ümitsiz hissediyorum ki artık.. 14 haftadan beri kasılmalarım hiç durmadı sürekli yattım korkular şüpheler hastaneler ilaçlar tam iyiyim dedim iki gün sürmeden hastanelik oldum. Dün en kötüyüsüydü kasılmalarım olunca yine acile gittim zorla nst bağlattırmak istedim venst de 20 dakika boyynca 35 38 lere vuran düzenli sancım çıktı. Yatış yaptık ilaçlarla gece sancılarım düştü şimdi evdeyim ama daha yeni detaylıya gittik doktor artık korkma dedi merak etme dedi iki gün olmadan bunu yaşadım ben artık napcamı şaşırdım daha çok küçük bi bebeğimi kaybettim onu da kaybetmek istemiyorum 😖