Dlk4154 hiç canınızı sıkmayın benim eşimin de sperm sayısı olması gerekenin çok çok altındaydı hangi doktora gittiysek doğal yolla asla çocuğunuz olmaz, canlı olan spermleri de kaybederiz,ameliyat olduktan sonra aşılama tedavisi uygulayacağız vs bir sürü sey söylediler.. esimin ameliyat oldugu gun 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim çok şükür 26 haftalık hamileyim rabbim gönlünüze göre versin inşallah...💕