Ozgee_2 Arkadaşlar daha ilk hamileliğim ve 12+5 olduk ve ebem risk faktörlerinden dolayı çocuk aspirin kullanmamı önerdi. Acaba kullanan var mı ve de kaçıncı haftada başladınız kullanmaya ve sizlere neden önerilmişti ?
naneliseker_ Ozgee_2 kesinlikle kullan doktorun dediyse :) Pihtilasma için kullandım. 32 haftada kesmişti doktorum.