Cosmos- Kızlar her yerde aynı isimleri okumaktan gına geldi artık 3-5 isme millet bayılmış herkes aynı isimleri koyuyor var mı aklınızda gündemden farklı erkek bebiklerimize koyabileceğimiz isim önerileriniz 🥰🙏
Sadelim Mineee66 merhaba Allah bağışlasın kaç yaşında yakışıklılar ☺️ ben dün post açmıştım fazla yazan olmadı oglumun adını Metehan ermek istiyorum ama arkadaşım bı yorumda bulundu o yüzden acaba mi dedim 🙈 sizin metahan nasıl ☺️
1sadeturkahvesii Cosmos- ikiz yeğenlerim var 20 yaşında isimleri Emir ve Berke isimlerinde pek benzerlik yok ama belki fikir olur 😂
Senzinc Cosmos- aynı fikirdeyim 😁 erkek ismi cok zor ilk oğlum 3 yasında yamaç ismi 2. Geliyo bulamadm daha 🤦🏻♀️
Mineee66 Sadelim merhabalar 4 aylık oldular illaki zorluğu var ikiz oldukları için ama Metehan olan diğerine göre daha uslu bi bebek çok şükür
Yagmurakyurek Metin Tekin Aras ayaz Mete çetin Baran Kaan Kerem çağan Ege Efe Berkay Gürkan Atakan Efekan Altay atlas Baran doğan