Buse344161 bennnn valla halada çekiyorum 🥹 test yapmadan önce aşırı belim ağrıyordu kıvranıyordum resmen bizimki planlı gebelikte takip ediyordum hamilemiyom falan diye🤣 neyse eşime dedimki eğer hamile değilsem bende bi problem var bu ağrı normal değil hastaneye gidelim biraz daha bekleyim test yapiym neyse test yaptım hamileymisim sonra kesildi şuan 17+5 biraz ayakta kalıyor kırılıyor belim kizim olacakmış bir oğlum var oğlumda ağrı nedir bilmedim ama bunda çok çekiyorum kız çocuğu ağrıtır diyor çevrem normal diyorlar