1palyaco Dudu123 10.haftamdayım 5.haftadan beri ağız tatsızlığım var dilimde aft/pamukçuk oluştu su bile midemi bulandırıyor içemiyorum ne denediysem bir türlü geçmek bilmedi .
Yonca_26 Dudu123 ilk haftalarda çok fazlaydi hic birseyden tat alamiyordum cok kötü bi histi 8nci haftada gecti cok sükür,göbüste cok cabuk cikti gören kisi sasiriyo hemen sismsi göbegin diye 🥰
Dudu123 1palyaco benimde 6.haftada başladı çok sinir bozucu sürekli ağzıma bisey atıyorum tadım değişsin diye sadece sakız çiğnemek iyi geliyor
Htcnur 13 haftalik hamileyim karnim az cikti gibi ama sabahlari yok oluyor gibi bu zamana kadar mide bulantim cok fazlaydi prilam ilac bile fayda vermiyordu ama su 4gundur mide bulantim gitti tedirginim
Dudu123 Htcnur tedirgin olma bence normali bu haftalarda geçmesi gerekir zaten bulantısından aksi durum olsa farklı belirtisi olurdu
1palyaco Dudu123 evet bende öyle bazen sakız bile etkisini yitiriyor . Bağışıklığımız düştüğü içinmiş bağışıklığını yüksek tutmaya çalış ona göre beslen . İnşallah geçer bu ağız tatsızlığımız bir an önce . Güzel bir gebelik geçirip sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
yasemnkts 11+4 üm Prilam kullanıyorum. 1 hafta kadar iyiydim ama son 2 gündür mide ekşimesi yanması ve bulantı var sürekli gaz varmış gibi hissediyorum