Merhabalar bebeğimin cinsiyeti erkek 29haftalgim
Eşim Alparslan ismini istior onu kirmamak için yiğit yaninada Alp ismini koydum kabul etmior yiğit Alp olsun diorum ama nafile tutturmuş Alparslan die buda yetmezmiş gibi kaynanam kerem Hamza olsun istior napicagimi bilemedim eşimi kırmak istemiorum ama alparslan ismide çok uzun gelior bana sizce nasıl yapalım eşimle ikimizin ortak dediği olsun istiyoruz