Kızlar 11+3 olduk bugün. 2 3 gündür küçük tuvaletim geldiğinde henüz lavaboya gitmeme fırsat kalmadan aşırı şiddetli ağrı yapıyor keza lavaboda da aynı ağrı devam ediyor. Komple boşaltınca rahatlıyorum. Kusura bakmayın biraz detaylı oldu 😬 acaba bu enfeksiyon işareti mi yoksa bu haftalar da yaşanan büyüme krampları mesane dolunca tetikleniyor mu.