rabisskocc 22 haftalığım en son hamile kalmadan bir ay önce onbire yaptırmıştım ışıltı olarak ve maalesef aktı açıcı kaldı dipler fazlası ile geldi kendimi gördükçe depresyona giriyorum koyu kahve ile tek renge boyasam mı diyorum doktora sorup varmı hamileyken saç boyayan boyatan?
3438FG rabisskocc Ben boyattım. Doktorumada sordum. İlk 3 ay yapmamam gerektiğini söylemişti. 3 aydan sonrasında boyayı hava alabileceğimiz bir yerde yapabileceğimizi söyledi
ikicocukannesi_ rabisskocc benimde diplerim baya geldi aynaya her baktığımda görüntüm beni rahatsız ediyor doktoruma sormuştum bitkisel boya ile boyasam olurmu diye onu dahi kesin bir dille olamaz dedi mecbur doğumdan sonraya kaldı
Guzelanne3435 rabisskocc 20 haftalik oldum walla benimde diplerim aşırı geldi kuaförüm bitkisel boya yaparız dedi hic skinti yk dedi de güvenmedim genede heran boyayasim geliyor 🤐🤭
Minigiim-vebenn52 Dipten boya yapmak sağlıklı değil hamilelikte Benim kuaförüm ne dipten ne baska yerden asla boyamıyor saçlarımı sağlıklı olmadığı için Ama burada boyatan bi çok kişi var tercih meselesi Yine de sağlıklı değil önermiyorum
rabisskocc Minigiim-vebenn52 evet ya Instagram da görüyorum uzun uzun işlemler yaptıranlar var az önce kuaförüm ile konuştum camları açık tutarız üşümeyeceğin şekilde kısa işlemler yaparız dedi calla depresyonlara girmek üzereyim😂
rabisskocc 3438FG teşekkür ederim bende yarın doktoruma danışıcam şuanda saçlarım ışıltıyken açıcı oldu güzel durmuyor koyu kahve çabuk tutar siyaha dönük yaptırıcam hem kısa sürer
Minigiim-vebenn52 rabisskocc kendi saç rengine yakın bişi yaptır ki dip boyası gelince sırıtmasın seni idare etsin doğuma kadar
Nazkryk Ben daha bugün boyadım. Dün doktoruma danıştım, maskeni tak, camın önüne geç ve yap dedi. Önemli olan o kokuya maruz kalmamakmış.
Pinark92 ben dün boyattım gratisin bitkisel boyasını aldım koku bile yoktu hiç 24+3 olduk bugün. doktorum 5. aydan sonra boyatabileceğimi söylemişti.