kizannesi16_ Kizlar 4 haftalık gebeyim ara ara bacaklarım ağrıyor halsizlik çöküyor sanki regl olacakmış hissi gibi oluyor korkuyorum düşük tehlikesi falan olabilirmi?
naneliseker_ kizannesi16_ kanama ve şiddetli ağrı yoksa onlar normal. Zaten belirtileri mevcut ve sabit öyle oluyor :)
_almirasmom kizannesi16_ kanama yoksa sıkıntı yok bemım bı belırtım yokken bıle dun doktor vajınalden kanama alanı gordu leke geldımi dedı gelmedı dedım cok ıyı dedi sabah aksam progestan al 10 gun sonra gene bakalım olurda kan yada kahvernegı leke gelırse benı hemen ara dedı
Bilinmiyor-1234 Bende sürekli kalça ve baldır ağrısı çekiyorum hiç geçmiyor nerdeyse ara arada kasık ağrısı oluyor doktora sordum normaldir dedi bebek. Büyüyüp baskı yapıyor dedi yani korkuyor genede tabi