emrekedi ben sadece kese görüyorum ultrasonda doktor fotoğrafını çıkarmayı bile bilmiyor doktor mu acemi acaba
tugcesakzci emrekedi kese görürsünüz zaten bebek göremezsiniz ki bebek için bi iki üç hafta daha beklemeniz gerekiyor, bebek vardır da nokta şeklinde falandıe hücredir tam elleri kolları kafası oluşmuş şekilde 10. Haftada rahat görürsünüz
Kvsrkz emrekedi bende geçen hafta gittim.kese gördük ama bebek için bir hafta sonra gel dedi bu arada 6+5 haftalıktı bende anlamadım ama hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲
Yonca_26 emrekedi 6nci hafta da kalbini görmüstük biz buraya resim yüklemesini bilmiyorum yoksa yüklerdim🥰
tugcesakzci emrekedi önce sadece kalp oluşuyor çünkü bebeğin elleri kolları zamanla gelişiyor öyle 6. Hafta da hop kocaman bebek görüntüsü olmaz bebek daha 10 gram bile değil çünkü hatta bebek bile değil canım hücre veya fetüs diyorlar doktorlar 12. Haftaya kadar bebek sayılmıyor doktorlar için
Hamileler Yonca_26 bizde aynı 5 haftallıkken kese göründü 6+3 kalp atışını duyduk şimdi 10 haftalık olduk
Yonca_26 Hamileler ilk haftalarda cok oluyordu doktorumdan mide bulantisi hapi istedim 6haftaliktan beri daha hala kullaniyorum 12+5 olduk
Nursakci Merhaba anneler ☺️6/3 günlük kese gördük kalp atışı yok daha dün keseyi gördük. Cuma tekrar çağırdı