gulhan_27 devlet takıplı mısın sunı sancı çok kötü kendı sancın olmazsa çok can yakıyor açılman falan olmazsa suni başlayınca pek açılma olmuyor bende açılma yoktu sunı verdiler 6saatte canım çıktı sadece 1 cm açılma oldu bebek kanala ınmemıstı bende seseryan ıstedım yapmadı devlet gece özele gittim sezeryan oldum orada doktorum sunı ile 1 cm açılma olmuş zaten normal doğum olmazdı bebekte kanala ınmemıstı senı seseryana alırlardı dedi Sennde aklında olsun korkma biz 1 haftalık olduk sımdi korkutmak ıstemem sadece benim hikayede boyledı