Merhabalar artık bende doğum yaptım ve burdski hikayeleri hep merakla okurdum ve bende yazmak istedim 30 Kasım da 38+1 de doğumum gerçekleşti doğumumu sipinal sezeryan tercih ettim ve doğum anında asla birşey hissetmedim acı gibi dokunmalat cekistirmeler hissediliyor ama asla acı olmiyor doğum anında benim sadece midem çok bulandı ve ilaç verdiler hemen düzeldi benim ikinci sezeryanim ikisi de dayanilmayacak bir acı yoktu ama ikinci ilkine gore biraz daha agriliydi iğne yapmak için yan çevirdikleri de çok canım acıdı sadece ilk ayağa kalkmak her zaman için en zoru oluyor ama oda anlık bı acı sonrasinda duzeliyor benim en zorlandigim saga sola dönmek oldu yatıp kalkarken biraz zorlandım iki sezeryan yaptım iki bebeğim de kuvezde kaldı çünkü sezeryan doğum sırasında bebek hava yada su yutabbiliyormis buda enfeksiyona dönüşüyor normal doğum yapmak çok istemiştim ama olmadı ilki sezeruan olduğu için şuan 10 gundeyim kendi ihtiyaçlarimi karşılıyorum rahat rahat hareket ede biliyorum birazcik uykusuzluk yoriyor ama bebişim cani saolsin inşallah bilgilendirici olmustir merak ettiğiniz birşey varsa sora bilirsiniz rabbim her keze tattirsin bu duyguyu inşallah tez zamanda bütün anneleri sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin