ilginarslan Kalktığınızda yada yatağa girerken ilk işiniz içmek olsun ben sürekli hatırlatıcı kurarak içerim ilaçlarımı. Birer tanede baş ucumda bulundururum görünce hemen hatırlıyorum. Birde ilaçların üzerine kalemle her tabletin ayın kaçında içileceğini yazarım. Örn; 19 yazan tableti içmişmiyim diye bakarım yada ayın 20si olunca atlamışsam farkederim. Düzenli oluyor öyle.