Merhaba herkese 1 ay 18 günlük ikizlerim var hala kanamalarim oluyor devam ediyor kesilmedi cok yoğun degl ama devam ediyor normal mi bu durum 40 günden sonra kanama kesiliyor mu yoksa böyle yavaş yavaş devam eder mi şimdiden tesekurler cevaplarınız icin