Kızlar salı günü spinal sezeryan doğum yaptım. İlk iki gün bebeğimi emzirdim fakat sonra sütüm az geldiği için hastanede mama takviyesine başladı. Sarılık değeri yüksek çıktı, endişelendim. Eve çıktığımızda da kendi sütümün arkasından mama ile desteklememi istedi doktor. Fakat bir günde biberon meme reddine sebep oldu. Sürekli sağarak veriyorum bebeğe, ama emmesi için de deniyorum sürekli. Ağzına alıyor bir kaç kez çekip bırakıyor, ağlama krizine giriyor. Lüffen bir akıl verin ne yapabilirim 😞