Kolumda ve bacağımda kırmızı kırmızı kabaran noktalar vardı 3 hafta önce ve gittiğimde doktor uyuzdan şüphelendi 3 haftadır uyuz losyonu ve şampuanı kullanıyordum. Baya izler azaldı ve kaşıntı kalmamışken bir- iki gün önce el ve ayaklarımda yanma hissettim. Sonra elimde ayağımda kabarmalar kaşıntılar ve acıyordu. Bu esnada losyon ve şampuanı kullanmayı hiç bırakmamıştım. Şuan ellerim ayaklarım dirseklerimde kabarmalar kırmızı kabarcıklar var. Doktora gittim alerjik birşey tetiklemiş dedi ve egzama kremi verdi. Losyonu haftada 1 kullan dedi. Ama uyuzdan daha çok kaşıntı oluyor ellerimde. Ve gerçekten acıyor da. Sizce tekrar uyuz mudur? Yoksa başına gelen var mı alerjik egzama gibi birşey mi? Uykularım kaçtı 3-4 haftadır kaşınmaktan kremlerden artık gına geldi. 16 haftalık da hamileyim. Resim ekliyorum.