naneliseker_ Sağolun ,sizin de Allah yardımcınız olsun süreç çok stresli. Ölümlü kazaydı. Kameranın dibinde oldu sesleri bile var. Kemeri tak tak diyolar, sıkıldım çıkardım diyo işçi. O zaman tamam çalışma in şuan yaptığın çok tehlikeli diyor yine şefi ama takmıyor. Sonra düşüyor. Yargılama süreci tutuklu ilerlemiyor. Bir de İSG evraklarınızın kapsamı çok önemli. Bir miktar tazminat mutlaka ödersiniz ama inşallah çok çok fazla olmaz.