Hnfeshnn Kızlar merhaba , hamileliğimin 7. Haftasındayım. O kadar halsizlik var ki sadece yatıyorım . Kendimi çok hantal hissetmeye başladım şimdiden 😏 spor yapsam diyorum doktora danışarak bi yandan büyükler de aman çocuk düşer bi şey olur diye tedirgin ediyor beni. Siz ne düşünüyorsunuz spor hakkında??
Muhammedamine Hnfeshnn 14. Haftaya kadar tüm gebelikler için riskli ve düşük tehlikesinin olduğu dönem . Doktorlar hafif tempoda yürüyüş öneriyor sadece bazı istisnai durumlarda onu bile yasaklıyorlar . Doktorunuza danışmadan spor yapmayın
Hnfeshnn Muhammedamine çok teşekkür ederim 3. Aydan sonra başlasam da kâfii doktoruma yine de bi danısıcam