MorKelebek54 anladım canım varsa burdan atabilirsen mesajı sevinirim😌 aynı benim de dediğin gibi oldu sadece pembe akıntılı peçeteye geldi yoğun bi şekilde değil, sabahtan beri hiç yok, acaba mı dedim bende 🤗 çok teşekkür ederim cevabın için umut oldun❤️😌