aminehumamoms Meral- ben 2 doz olmuştum birinci doz 20 haftamda ikinci doz 24 haftamda önemli bir aşı doğum anında bebek ve ben mikrop kapma durumunda önemli dedi ebem
Meral- Beni dış sesler çok korkuttu şeker yuklemesinden olsun bu tür aşılar dan olsun oyuzden tedirgin oluyorum
Ckcsimay Meral- bunların hiçbiri korkulacak şeyler değil canım için rahat olsun ikiside kolaylıkla geçiyor
biranneikievlat Meral- İnanınki korkacak bir aşı değil. Önceki hamileliğimde olmaştım staj dönemi için tedbir amaçlı istenmişti. Hafif vurulurken sızlatıyor sonrası 1-2 gün az miktarda omuzda ağrı oluyor ama inanınki korkmanıza gerek yok.
3438FG Meral- toplam 3 dozum var 😂 2 si iş yerinde gebe olmadan önce vurulduğum aşılar geçen seneden. Bu senede 3. Dozumuda bebek için oldum. Biraz ağrıyor ama geçiyor birkaç güne