Eylemkurtkaya Escag evet bende çok yaşarım bu hamilikte doktorum bolca ayran ve madensuyu tavsiye etmişti ara da bir zeytinde ye iyi gelir
tugcesakzci Escag benim başından beri düşük canım daha altına düşer falan diye kontrol ediyorum günde iki kere yüksek tansiyon ve çok düşük tansiyon riskli olabiliyormuş
Nslhn_dyg Escag Bnm hamileliğim başından beri 9 a 4 tansiyonum 7ye 5 e de düşüyor doktorum düşük tansiyon iyidir biz yüksek tansiyondan korkarız diyor
Samiree Benimde hep dusuk.8e 4 bile oluyor. Doktorum dusukden deyil yuksekten kork soyledi. Oyle dusunce tatli biseyler yiyorum duzeliyor